نوشته شده توسط : نت نیوز




پیاده روی پارچه ای

روکش صندلی ماشین، نوع پارچه، مزایا و معایب زیادی دارد. البته این مزایا و معایب ارتباط زیادی با انتخاب پارچه ای که می خواهید استفاده کنید دارد.

اگر از نوع خوب استفاده کنید معایب آن کمتر و مزایا قطعا بیشتر می شود.

همچنین به نظر می‌رسد روکش‌هایی با پارچه‌های سنگین‌تر در برابر سایش مقاوم‌تر هستند و این نوع روکش خودرو دوام بیشتری خواهد داشت.

همچنین اگر از رنگ های تیره و به اصطلاح رنگ پوسیده استفاده کنیم کثیفی و اثر دود و گرد و غبار کمتر در آن ظاهر می شود.

و یکی از معایب آن سخت شستن این لباس هاست.

موضوع دیگر ثبات رنگ پارچه است که هر چه رنگ پایدارتر باشد پارچه دوام بیشتری خواهد داشت. همچنین برای ماندگاری بیشتر باید پارچه مرغوب و باکیفیت بخریم

و در مورد مزایای این روکش صندلی خودرو باید گفت که تحت تاثیر گرمای تابستان و سرمایه زمستانی قرار نمی گیرد و کمتر تحت تاثیر تغییرات دما قرار می گیرد و این یکی از ویژگی های خاص این روکش می باشد.

از دیگر مزیت های این کاور خودرو تنوع انتخاب در طرح ها و رنگ های آن است که به مشتری در میدان کاملا رایگان می دهد تا با سایر موارد داخل اتاق و یا با کابین و رنگ مشابه خودرو هماهنگ شود.

روکش چرمی

و نوع سوم روکش صندلی ماشین ترکیبی از چرم و پارچه است.

شاید سازندگان فکر می کردند که با ترکیب این دو ماده، مزایا و معایب آن ها را در نظر گرفته و هر کدام را در جای اجرا قرار داده اند که می توانند با توجه به مزیت های خود علاوه بر طرح ها و الحاقات جدید، از آن استفاده کنند. یک عمر رمز و راز یک صندلی ماشین اضافه کنید.

مثلاً قسمت صندلی و قسمت هایی از روکش که با بدنه تماس پیدا می کند پارچه ای باشد تا عرق کمتری داشته باشد و گرما و سرما زیاد تحت تأثیر قرار نگیرد و مزاحمتی برای مسافران ایجاد نکند.

اما در پشت صندلی از چرم استفاده می شود، قسمتی که روی پاها قرار دارد و به طور کلی قطعات ممکن است کثیف باشند و برای شستن باید محکم باشند.

اما به طور کلی صندلی ماشین در انواع متریال و با قیمت های مختلف در بازار موجود است. و هر کسی با هر توانایی می تواند بین انواع داخلی و خارجی و جنس خوب و متوسط ​​یکی را انتخاب کند.

مراجعه به مرجع: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-پژو-206/





:: بازدید از این مطلب : 13878
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: